fredag den 30. september 2011

At være anderledes!

Hej allesammen! 
Jeg er en meget speciel person, jeg er meget anderledes end de andre på min alder... og det gør at jeg er en "outsider" og ikke er "populær"... Jeg har helt andre interesser og smag/stil...
Kender i det? Måske er du ikke en "outsider" Men kender en? Er du en?
Jeg synes en "outsider" ikke er en "outsider" man er "bare" sig selv! Ikke fordi de andre ikke er sig selv. Men denne "outsider" har mod på at være sig selv selvom hun/han ikke er som de andre!
Så skal man ikke betragte en "outsider" som en "outsider" men bare som alle jer andre, men også modig!
Der skal meget selvtillid og mod til at stå ved den man er!
JEG ER DEN JEG ER! Mit råd til alle der ude er: vær jer selv! Vær dig selv! Ingen anden!
Der er ingen der er fuldstændig ens, så lad dog vær med at prøve at være som de andre!
Jeg synes i skal være stolte af den i er! Uanset om i "populære" eller "upopulære". Du er en fantastisk person uanset hvad! Husk at sige det til dig selv hver dag!
Jeg elsker at være sammen med folk der er sig selv. Vær dig selv! For du er enestående!
Der findes ikke én person i denne verden der forkert!
Du er perfekt! Du er rigtig!
SÅ VIS HVEM DU ER! FOR DU ER FANTASTISK!!!

















DU ER FANTASTISK UANSET HVEM DU ER!


Her er nogle spørgsmål til jer:
x Føler du, du er en "outsider"?
x Er du dig selv 100% ?
x Tør du at være den du er?
x Andet? Kommentar?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar