mandag den 26. september 2011

Digte skrevet af mig!


Kærligheds digte
af mig

The Phantom of the Opera tegnet af mig!
Life without colors, is a life without you! <3

You are so amazing I can't describe you with words!

When I hear the word "red" I think about hearts,
when I hear the word "hearts" I think about love, 
when I hear the word "love" I think about you!
When I hear your name I remember how much I love you!
Every word I hear makes me think about you, 
'cause you are my everything!!! <3

Mit bedste efter min smag:

Livet
Livet er et eventyr. Livet er en drøm.
Livet byder på op og ned ture. I eventyr ender det sørgeligt og lykkeligt. Det byder livet en på! Så det er bare med at gøre alt man kan for at få et godt liv!

Livet er en drøm, for man kan både have mareridt og drømme. Life can be good. Life can get as hell!

What is my life? Er det overhoved et liv?! Eller er det bare et eventyr, eller bare en drøm?

Jeg er nogle gange i tvivl om mit liv ville være en gyser, drama eller hvad?
Er mit liv en drøm eller et mareridt?
Livet kan gøre en skør. Livet kan gøre en trist, livet kan gøre en lykkelig. 
Livet kan være fantastisk, og være så godt at man føler man lever på en sky, og når man bliver forelsket kan man føle at man kun ser pink. 
Livet kan være så trist at man føler man kun ser i sort/hvid.
Men vi må indse livet er nogle gange godt, andre gange skidt. Man kan være lykkelig det ene sekund og det andet; græde af ulykke.

Livet er et eventyr, men synes du at dit liv ikke er godt nok som eventyr, ikke er godt og spændende nok, til at du ville høre om det, så gør dit liv spændende!

Gør ting som du ville elske at høre om! Oplevelser! Life is great! Make it to an adventure!

-skrevet af mig 2010 oktober.   

Håber i kan lide digtene! :) 

Her er nogle spørgsmål til jer:
x Kan du lide at skrive digte?
x Hvad er dit yndlingsdigt?
x Hvad synes du om mine digte?
x Hvilken effekt gav mine digte dig?


x Andet? kommentar?  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar