torsdag den 22. september 2011

PARAMORE!!!


Hej allesammen! 
Mit første indlæg bliver om musik! 
Musik betyder mig for mig. Det er nærmest ens personlighed man lytter til, det er efter ens humør. Kender i ikke det? Når man er ked af det hører man noget stille og roligt musik. Når man er glad hører man noget vildt og noget man kan danse til...
Jeg er til utrolig meget musik! Jeg er vild med opera, klassisk, musicals, pop, jazz, east coast, rock og meget mere! 
Jeg elsker gammelt musik og nyt! 
En af mine veninder introducerede mig for Paramore. Jeg er blevet helt vild med det!
Det er rock men ikke hard metal... 
Det er så fedt! Jeg er i hvertfald vild med det. Men selvfølgelig findes der også nogle der ikke kan lide det...
Deres store hits er Monster, The only exception og mange flere.
Forsangeren er Hayley Williams som efter min mening har en fantastisk stemme!
Så for tiden er det, det jeg går rundt og hører og synger med til ;)
Jeg elsker Paramore! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar