søndag den 25. september 2011

Mode!

Hej allesammen!
Jeg kunne godt tænke mig at skrive lidt om mode! Og inden i forstår mig på en hel forkert måde, jeg er ikke en modefreak!
Jeg må indrømme jeg er ret meget imod mode!
Jeg synes at man skal have sin egen stil! Når nogen er "moderigtig" så synes jeg at den nogen er "upersonlig" Ikke for at være ond mod jer der er vilde med mode!
Men det at have sin egen stil er at have sin egen personlighed! Jeg synes man skal være sig selv! Det at klæde sig som alle andre er altså ikke så tjekket efter min smag!
Jeg går da med modetøj! For nogle gange når jeg kigger i modeblade og ser noget flot vil jeg jo godt have det! Så gå bare med mode! Men måske skal i huske at holde fast i jeres egen stil! Det der med at ligne hinanden på en prik, det er altså bare ikke sejt! Og det der med at "ligne" en kendt, det er bare for åndsvagt. Men selvfølgelig kan man jo godt lide en kendts tøjstil og hår osv. Men husk også at være jer selv og ikke at være en anden!
Vær jer selv! Det er altså meget sejere end i tror!
Fornylig blev jeg rost for min tøjstil! Det er altså fedt! Det at klæde sig som man vil ryger aldrig af mode!
Men husk nu også at sørge for at i ikke ligner en katastrofe! Hold lige lidt øje med hvad andre går i... For hvis jeres stil bare er for meget eller for lidt så dur det altså heller ikke!
Det er noget svært noget...
Men vær jer selv!
Gå ikke for meget op i tøj! Gå ikke for lidt op i tøj!
Det at gå for meget op i tøj er bare for overfladisk, og døm nu ikke andre på tøjet... En gang gik jeg i noget tøj kunne lide, havde ikke vildt mange venner. Da jeg prøvede noget moderne tøj kom nogle af de piger der bare ignorerede mig og talte lidt med mig. Det var en stor fejl af mig! For bare fordi jeg havde nyt tøj på var jeg jo stadig mig... Så VÆR JER SELV! det er det bedste råd jeg kan give jer!
Gå heller ikke for lidt op i tøj! Tøjet skal jo være pænt, matche dig og din smag! Tøjet skal være noget du føler dig tilpas i... Du skal også føle dig lækker i det! Så får du meget mere selvtillid. Så hvis du er teenager skal du altså ikke klæde dig som et barn eller en gammel kone!
Klæd dig efter din alder!
Klæd dig så du føler dig lækker!
Klæd dig så du føler dig tryg og tilpas!
Klæd dig fornuftigt!
Klæd dig ikke for vildt!
Klæd dig ikke for kedeligt!
Klæd dig efter din personlighed!
Klæd dig ikke så du ser billig ud!
Selvom det er svært med alle de regler så prøv at se om du kan gøre det!
HUSK! Jeg bestemmer ikke hvordan du klæder dig! Det gør DU!
Der er selvfølgelig mange meninger om dette... Så nogle af jer vil nok være uenige.

Jeg har nogle spørgsmål til jer der ude... I må MEGET GERNE kommentere!
x Hvad er jeres yndlings tøj?
x Hvordan er jeres forhold til mode?
x Hvor meget betyder tøj for jer?
x Har i nogle kommentar eller spørgsmål eller andet så skriv ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar