søndag den 25. september 2011

Drømme!


Hej allesammen!
Kender i det med at man har haft den mest mærkelige drøm?
Det er ret sjovt... Men nogle gange undrer man sig over hvad det dog er for noget man drømmer!
Jeg har drømme! Stortset hver nat!
Min fantasi  er utrolig levende! Det er både rart, men også forfærdeligt!
Det gode:
x Man kan digte gode stile. (skole)
x Man kan male og tegne osv.
x Man er god til at indleve sig i en masse situationer!
Det dårlige:
x Mareridt er alt for levende!
x Man kan let blive bange og ked af det.
x Nogle gange er det som om ens drømme lever videre når man er vågen!

Der findes hjemmesider hvor man kan tyde sin drøm... En gang imellem går jeg ind på de hjemmesider og tyder min drøm....
Jeg ved godt at det at tyde en drøm er noget overtroisk noget... Men jeg må indrømme jeg tror på der er mere mellem himmel og jord!
Jeg tror på spøgelser. Jeg tror på nogle (ikke alle) myter. Jeg tror på at der er en anden verden end vores! Jeg tror på gud...
Jeg ved godt det er mærkeligt! Men sådan er jeg altså! Og det er ikke noget jeg skammer mig over!

Nogle gange drømmer jeg drømme som ikke er uhyggelige, ikke gode... Men er en form for drøm/mareridt. I ved... når noget i drømmen er noget du ikke vil have sker, men i drømmen virker du glad for det... En "maredrøm" haha ;) eller et "drømmeridt" ;)
Når jeg får sådan en drøm, forstår jeg ikke min underbevidsthed. Hvad sker der lige der?!

Kender i det?
Jeg elsker drømme! Men hader dem også!
Men jeg må vel indse at det at drømme betyder en del for mig.
Uden drømme er natten bare hvor man sover, der sker intet...
Jeg har det faktisk sådan at jeg glæder mig til at sove. For så ved jeg at der er en drøm der venter på mig!
Jeg synes at her på det sidste har jeg haft mange "maredrømme"/"drømmeridt" jeg ved ikke hvorfor?!


Her er nogle spørgsmål til jer:
x Hvad er den mærkligste drøm i har haft?
x Har i haft et "maredrøm"/"drømmeridt" ?
x Andre oplevelser, kommentarer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar