fredag den 30. september 2011

Nervøs for at fremlægge?


I dag skulle jeg fremlægge for klassen om en kanonforfatter, Benny Andersen. Jeg har på en måde sceneskræk. Jeg bliver vildt nervøs (og hakker i stemmen) når jeg til at fremlægge og under fremlæggelsen, men mærkeligt nok ikke når jeg spiller teater hvor jeg en gang har været en hovedrolle og en anden gang skulle synge for en masse mennesker (efter min egen mening). I dag det gik faktisk godt! Jeg havde klædt ud som Benny Andersen. Så faktisk følte jeg meget mere tilpas, for jeg var "ikke Sarah" jeg var "Benny Andersen". På den måde gik min "sceneskræk" væk. 
Jeg har det med at mine hænder ryster helt vildt når jeg bliver nervøs. Da jeg havde om Benny Andersen kunne jeg heldigvis skjule det, jeg tog mine stikord ind en af hans bøger. Hvis man står med et et lille tyndt let papir er det jo "let" at ryste på hænderne. Men en bog der er tung og hård skjuler den ens rystende hænder.

Her er nogle spørgsmål til jer der ude:
x Kender du det til at blive nervøs?
x Kan det ses? høres?
x Hvad dit råd til folk der ude der har er sceneskræk?
x Andet? Kommentar?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar