onsdag den 31. oktober 2012

Vær positiv

Hey venner!
Jeg var til skole//hjem samtale igår. Det er manges mareridt. Sidde til en samtale med forældre og lærere... Men der kommer da også positive ting ud af det!
Jeg fik noget at vide igår, der gjorde mig glad og stolt!
Mine lærer sagde jeg bidrager meget til det sociale, det har jeg faktisk aldrig fået at vide før nu.
Så kan andre jo godt tænke at der kommer et "meeeeen", men i det her tilfælde kommer der ikke så meget som ét. Jeg er god i klassen. God til det faglige.
Så kan i jo godt tænke om det her er ren "blær" jeg er ved at fyre af. Men nej!
Jeg er så stolt over jeg kan bidrage med en positiv stemning til min klasse. Jeg er glad for den ros og anerkendelse jeg får.
Jeg er glad for det jeg har og det jeg får.
Faktisk når jeg tænker over det, der var et men.
Jeg er aaalt for kontrolleret. For perfektionistisk. Mine lærer sagde jeg meget gerne måtte være lidt mere "grim" og kaste mig ud i noget helt nyt.
Det har jeg også tænkt mig, men det skræmmer mig nu lidt. Jeg vil gerne have folk har et godt indtryk af mig, det betyder meget for mig.
Ja jeg er perfektionist. Jeg vil se perfekt ud, lave perfekte lektier, lave en perfekt kunst...
Jeg skal nok se at hoppe ud i noget hvor jeg ikke kan finde op og ned.
Længe har jeg drømt om at jeg vil synge for hele min skole, lige siden 0. klasse. Jeg drømte det igen i nat. Men der er så meget at være bange for. Jeg er bange for at fejle, at løbe væk der fra i panik...
Jeg elsker bare at udfordre mig selv og vil så gerne nå til mit mål: at synge for hele min skole.
Men der er lang vej der til. Jeg ved jeg får brug for hjælp.

Vi har alle mål i livet, vi skal tage et trin ad gangen og til sidst vil vi kunne opnå vores mål.

Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar