tirsdag den 30. oktober 2012

Skuffelse

Hej alle sammen!
Vi kender det alle... skuffelse...
Der er mange ting man kan være skuffet over.
Man bliver ofte skuffet hvis der er en person der har lovet dig noget, men ikke gør det. Man kan blive skuffet hvis man troede man kendte person... kunne stole på personen. Men du bliver svigtet.
Livet er fuld af skuffelser, det er bare med at komme op igen og være glad igen.
I dag blev jeg såret. Jeg troede personen var anderledes, men det viste sig at personen var ligesom alle andre. Jeg havde troet, jeg havde håbet, men jeg blev efterladt.
Kender i det hvor man forventede mere? og man havde fået at vide der ville være mere? men det slutter pludseligt.
Sådan har jeg det i dag. Ikke nok med det har jeg det ikke særlig godt.
Jeg er glad for der hvor jeg er, jeg er glad for mine venner. Men jeg har stadig ting der plager mig, og ekstra meget lige nu.
Jeg ved det er depri at skrive det her... Men jeg vil sige til jer alle:
HUSK SELVOM DER ER SKYGGER, ER DET STADIG LYS!

Jeg holder af jer!
Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar