onsdag den 31. oktober 2012

Facerape...

Hej alle sammen!
Er der noget jeg hader i denne verden må det være facerape. Når du går fra din computer i ét split sekund og det næste der står på facebook er at du er cutter, har en tatovering, er blevet voldtaget eller overvejer selvmord. STOP MED DET!
Mange af de emner der kommer op i facerape er ofte alvorlige sager. Der er folk der overvejer at tage sit liv, der er folk der cutter i sig selv... det er sgu ikke for sjov de gør det!
Jeg har det sådan at selvfølgelig må man gerne lave lidt sjov, men så ikke om alvorlige emner!
Skriv noget fjollet, barnligt... noget der rent faktisk er sjov!
I aner jo ikke hvor mange i sårer derude ved at skrive sådan noget. Det kan endda være i sårer den i faceraper... det kan være det faktisk er sandt eller tæt på sandheden. Så please, drop det at gøre andre kede af det med onde jokes.
Kan vi ikke bare synes det er sjovt nok at skrive: "Hej, jeg elsker min barbiedukke jeg har beholdt siden jeg var fem." eller "Min yndlingsfarve er pink".
Det behøver jo ikke at være brutalt!
Jeg siger ikke at det her er det rigtige... men næste gang så overvej hvordan andre har det med at se sådan noget skrevet på facebook. Nogle af os har måske oplevet det i joker om, eller kender en der har oplevet det... og ved hvor alvorligt det rent faktisk er!
PAS PÅ HINANDEN <3
Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar