lørdag den 27. oktober 2012


Kærlighed

Kærlighed er noget af det stærkeste der eksisterer på jorden. Kærlighed har stor betydning. Det betyder meget at være og føle sig elsket! Jeg er selv en stor romantiker. Jeg drømmer altid om kærlighed, ligesom den kærlighed man ser i filmene.
Nogle gange har jeg været ved at give op på kærlighed. Jeg har ikke ville tro på denne her urealistiske følelse, at den nogensinde vil ske for mig.
Det er ofte dér hvor du mindst venter at blive forelsket, at du bliver forelsket.
Kærligheden kommer altid der hvor du mindst tror det, der hvor du tænker at nu er dit forhold til kærligheden slut. Du vil aldrig finde kærligheden igen.
Men sådan behøver det ikke at være!

Jeg kigger nogle gange ud mod horisonten og drømmer om at der kommer den helt rette gående mod mig. Han er umiddelbart ikke min type, men han vil kæmpe for mig til det sidste... Sådan er det bare ikke i virkeligheden.
I virkeligheden står du med ryggen til ham der kommer gående, din ægte kærlighed. Du ved det ikke før at du som i et elektrisk stød, mister luften, dit hjerte banker i en underlig hastighed og du har det som om du er ved at falde om. Kærligheden er der når du ellers lige troede du var kommet af med den.

Vi kan ikke styre kærlighed, vi kan ikke forlange noget af den.
Kærlighed er en stor glæde. Men ligesom den kan være en stor glæde, kan den være den største sorg. Du kan blive trist, græde. Miste den du elskede.

Nogle gange HADER jeg kærlighed. Det medbringer så mange følelser, som føles som et angreb.
Men efter alt, kan ingen leve uden kærlighed.
Her taler jeg om kærlighed til sin familie, venner og kærester... Men ikke mindst kærligheden fra DEM til DIG!

Hver dag tænker jeg over kærlighed, hvor ville man nogle gange ønske man kunne leve uden, men alligvel er det noget så unikt. Det skal for altid blive i mit hjerte.




Jeg vil sende kærlighed ud til jer alle! Lille, ung, voksen eller ældre...
Jeg ønsker jer et godt liv, fuld af kærlighed.

Husk, at for at modtage kærlighed skal du også give kærlighed.


xoxo,

Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar