lørdag den 15. oktober 2011

HALLOWEEN


Hej allesammen!!!!

Jeg synes halloween er mega sjov. Det er sjovt sådan som folk klæder sig ud, og så får man også SLIK! :P haha.... Jeg kan desværre ikke tigge om slik længere da jeg har oplevet pinlige ting og sager :) f.eks. da jeg var ude og tigge om slik med veninderne (vi gik nok i 7. klasse) og så ringede vi på en dørklokke, men hvad vi ikke vidste var at det var der en dreng fra parallelklassen der boede der. Han var ved at dø af grin og "tvang" os til at synge en sang for at få slik... PINLIIIGT!
Så nu har jeg besluttet at jeg ikke tør... :P haha....
Eller hvem ved, måske skifter jeg mening? (sliiik) haha

Har du oplevet noget pinligt da du var ude og tigge om slik? hvad?
Skriv en kommentar!

Knuzzz Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar