søndag den 30. oktober 2011

CANON EOS 1000D!!!

Hej allesammen!
Så fik jeg et spejlreflekskamera; Canon EOS 1000D. Det er ikke nær så dyrt som andre spejlreflekskamera, men det betyder IKKE at det ikke er godt! Det er rigtig godt synes jeg. Det er let at bruge som nybegynder. Jeg har nydt at gå rundt og tage billeder. Det er blevet meget sjovere at tage billeder. Jeg synes den får vildt mange detaljer med, næsten for mange ;) 
Dette kamera kan anbefales til jer der elsker at tage billeder, vil have god kvalitet, men dog ikke vil føle at man fortryder pga. prisen.
Jeg har taget flere billeder end nogensinde før! Det er vildt sjovt at tage billeder, de gode resultater, den friske luft, det sjove, ALT -giver en følelsen af MERE!
Knuz 
Sarah!

Spørgsmål til jer:
x Har du et Canon EOS 1000D (eller andet kamera)? Kan du anbefale det?
x Kan du lide at tage billeder? Hvorfor?
x Kommentar? Andet?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar