fredag den 4. november 2011

Turen i skoven

Hej allesammen!
Jeg elsker jo naturen, så i dag var jeg ude og gik i skoven... Jeg fik taget nogle billeder som jeg håber i kan lide!
Jeg kan godt lide det med at gå en tur... Det mystiske er bare at jeg bedst kan lide at gå en tur, alene. Når man går en tur så er man ude i skoven, nyder naturen, ser det smukke... Man kan gå og tænke om ting og derfor kan jeg nok bedst lide at gå i skoven, alene! For ind i mellem har man bare brug for at være alene i sine egne tanker. Faktisk så lagde jeg mærke til at jeg nok ikke er den eneste! Næsten alle de mennesker jeg mødte derude gik alene, og faktisk er der mange der går i skoven, selvom folk ikke tror det!
Der kommer nogle billeder nedenunder som jeg selv har taget på Canon EOS 1000D (men jeg er nybegynder med dette kamera så derfor er billederne nok ikke lige så godt som det kunne blive)

Spørgsmål til jer:
x Kan du lide skoven? Hvorfor?
x Går du tit i skoven?
x Andet? Kommentar?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar