lørdag den 19. november 2011

Engelsk opgave!

Hej allesammen!
Jeg fremlagde en engelsk opgave igår til min lærer. Meningen var at vi skulle fremlægge for hele klassen... Men jeg turde ikke, da det var en sang jeg selv havde indspillet på GarageBand (med computerens indbyggede mikrofon) Jeg fortalte læreren hvorfor jeg havde valgt om synge om det jeg gør i sangen. Så gav jeg hende hovedtelefonerne. Hun sad og lyttede. Imens sad jeg der, kiggede på hende, kiggede på computeren og sådan forsatte det... Da sangen endelig var færdig tog hun hovedtelefonerne af. Hun kiggede på mig og sagde: "Sarah, hvorfor vil du ikke vise den for hele klassen?" "Fordi jeg er bange for jeg ikke er god nok" sagde jeg... Min lærer fortalte mig at det var jeg og sådan... så sagde hun: "Hårene på mine arme rejste sig, jeg fik faktisk tårer i mine øjne..." JEG FATTER DET IKKE! Min engelsk lærer fik tårer i øjnene! Jeg har hende kun i ét fag.
Jeg tog direkte fra skole til min mormor... Hun begyndte at græde!
Jeg fatter det virkelig ikke. Jeg brændte min sang over på syv CD'er. Så nu kan dem i familien få en CD med sangen på...
Vi (min familie og jeg) skulle besøge min oldemor og oldefar samme aften... Jeg gav dem en CD. Senere på aftenen afspillede vi den (jeg fortalte dem ikke at det var mig der sang) Da jeg sagde det var mig der sang blev de helt overraskede. De troede det var en amerikansk sangerinde!
Jeg synes det er så sjov at de kunne lide den så godt!
Så samme nat sov jeg rigtig godt ;)
Jeg kan desværre ikke lægge sangen ind endnu... Men finder snart en løsning så i kan høre den!
Jeg overvejer at sætte den på youtube og lave et dias med mine billeder under sangen...
Knus Sarah <3


Spørgsmål til jer:
x Har i oplevet noget i den stil?
x Ved i hvordan man lægger noget lyd/sang ud på en blog?
x Andet? Kommentar?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar