mandag den 14. november 2011

Øjne siger mere end ord..?

dette er mit eget øje

Hej allesammen!
Sorry, jeg har virkelig travl for tiden...
Jeg synes at øjne siger mere end ord. Som nogle siger kan man gennem øjnene se andres sjæl. Det er jeg enig i... Man kan se humøret og sådan gennem øjne... Jeg synes øjne er virkelig smukke!
Jeg har selv grønne øjne... Og det er jeg glad for... jeg synes det er ret pænt... men ind imellem ville jeg ønske mine øjne var blå eller brune... eller en anden farve.
Jeg er vild med brune øjne især! Fordi de er så varme og søde... Ikke fordi blå og grønne osv ikke er pæne,.... jeg synes bare at brune øjne er varme mens blå og grønne er "koldere"...
 Spørgsmål til jer:
x Hvad synes du om øjne?
x Kan du lide billedet?
x Hvad er din mening om farverne på øjnene?
x Andet? Kommentar?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar