onsdag den 11. januar 2012

OVER 1000 SIDEVISNINGER!

Hey allesammen!
Tusind tak fordi i følger med i min blog! I kan jo blive faste læsere hvis i vil (og har en googleaccount) ;)
Jeg har fundet ud af at der er mange fra udlandet der også følger med, hvilket jeg synes er mega fedt!
Der er f.eks. mange fra USA der følger med, dem vil jeg meget gerne takke... Derfor vil jeg oversætte det her til engelsk... :)
Jeg håber i fortsætter med at dele bloggen med venner, veninder og andre :)
Tusind tak! Det betyder meget for mig... :)
Knus Sarah :*

Hey everybody!
Thank you so much for following my blog! You can become readers of my blog, then you can follow my blog :) (if you have googleaccount) ;) I've found out there's many from the USA there's following my blog, I wanna thank you guys! :) That's why I'm writing in english... :)
I hope you continue sharing my blog with friends and others :)
Thank you so much! It means a lot to me!
If you guys want me to write in english too in the future, please comment this and tell me that you want me to! :) Then I'll think about it and maybe write danish and english in future! :)
Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar