onsdag den 18. januar 2012

Musik som følelser / Music like feelings

Hej allesammen!
Jeg har besluttet at skrive et indlæg på engelsk og dansk for at se hvor mange der læser det. Jeg håber det gør alle mine læsere glade. 
Knus Sarah :*

Hey everybody!
I've decided to write a post in english and danish to see how many reads it. I hope it will make you happy!
xoxo Sarah :*

Dansk/danish:
Hej allesammen!
Jeg tror vi alle kender det. Når man har en speciel følelse for tiden hører man noget specielt musik. Humøret påvirker det musik vi hører, sådan er det i hvertfald for mig. Mens musik også kan påvirke humøret! Det synes jeg er ret cool. 
Når jeg er trist/irriteret/glad hører jeg rock... Paramore. Jeg elsker Paramore fordi deres tekster betyder noget for mig... Normalt bryder jeg mig ikke om rock. Men Paramore er fedt. Jeg synes virkelig Hayley Williams er så sej! Hendes hår er mega fedt. Hun er vildt smuk og vigtigst hun synger så godt!
Jeg synes det er ærgerligt at man aldrig kan finde en CD med Paramore! I stedet er det sådan noget som Hansi Hinterseer (Undskyld til jer der er fans af ham... Men folk er jo forskellige... Heldigvis! Bliv ved med at lytte til Hansi hvis du kan lide ham. Du skal ikke stoppe med at høre hans sange pga. andre siger han er elendig el. lignende!) Nå slut med Paramore... 
Når jeg er glad hører jeg ofte "dansemusik" som f.eks. Beyoncé, Medina... Shakira...
Når jeg er forelsket hører jeg ofte musik af kunstnere som: Mariah Carey, Whitney Houston, Britney Spears (de gamle sange)...
Hvis jeg er trist og hører noget musik jeg kan lide kan jeg glemme alt... Musik er en verden for sig selv som man kan søge hen til hvis man har brug for det. Musik er fantastisk! Jeg elsker musik! Næsten al slags musik!

Engelsk/English: (If I made any mistakes (misspellings) I'm sorry)
Hey everybody!
I think we all know it. When you have a special feeling right at the time you hear some special music. Your feelings have an influence at the music we are lisentning to, that's how i feel. Music can also have an influence on our feelings! I think that's really cool.
When I'm sad/annoyed/happy I lisent to rock... Paramore. I love Paramore because their lyrics means something to me... Usually I don't like rock. But Paramore is awesome! I think Hayley Williams is very cool! Her hair is awesome! She's so beautiful and most important her voice is amazing!
I think it's sad that you never find a CD of Paramore (in Denmark... I don't know how it is in the other countries) Instead can you find Hansi Hinterseer everywhere in Denmark! (I'm sorry if you are a fan of him... But well people are different... And that's just great! So keep lisentning to Hansi if you like him don't stop just because others says he's awful or something like that!) Well, no more Paramore ;)
When I'm happy I'm often lisentning to "dancemusic" like: Beoncé, Medina... Shakira...
When I'm in love I'm often lisentning to music from the artists: Mariah Carey, Whitney Houston, Britney Spears (the old songs)...
If I'm sad and I'm lisentning to music I like I can forget everything around me... Music is a world, another world. You can go to the world of music if you need it or if you want. Music is amazing! I love music! Almost every kind of music!



Jeg håber i har det godt allesammen! Jeg er ked af jeg ikke skriver så meget lige nu... Men det skal jeg nok! Jeg har mange ideer til indlæg! Bare rolig! :P

I hope you feel good everybody! I'm sorry I haven't been writing so much right at the time... But I will! I have a lot of ideas to stuff I wanna tell you guys about! So don't worry! :P

Tusind tak for at i følger med! Det er jeg virkelig glad for! Det betyder meget for mig! 

Thank you very much for following my blog! It's making me very happy! It means a lot to me!

Knus Sarah :*

xoxo Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar