fredag den 9. december 2011

I LOVE SHOES!!!!!


Hej allesammen!
Ja... så har jeg taget mig sammen og taget billeder af alle mine stiletter :P
Jeg elsker stiletter... elsker det feminine og elegante... og man bliver lige lidt højere :P
jeg fortæller jer lidt om dem alle :)
De fleste var jeg så heldig at få af en i familien... :D heldige mig!


1. sko


De er slidte, ja... men de er sååå flotte... er mega glad for dem... de er meget høje! Vanskelige at gå i... men det kræver bare lidt øvelse... Jeg elsker sløjfen og de søde prikker :D

Er fra mærket Delicious.


Eeeeelsker sløjfen!!! Ja... slidt... :(


Som i kan se er hælen HØJ! :D men eeelsker det


Såååå smuuk! :D

2. sko


Elsker mønsteret!


Kommer fra mærket Naughty Monkey.


Høj! Men sååååå flooot!


Sløjfe bag på hælen... sååå sød detalje!!!


Elsker guld båndet! Fed detalje!!! :D


Elsker den!!! :D

3. sko



Den er såååå cuteee! :D


Den er ret høj :P men fedt


Af mærket Anne Michelle


Så flot detalje!!!
Elsker pirkkerne


Sååå fin :P


:D heldige mig!!!

4. sko



De er gode til næsten alt tøj!!! :D elsker dem


Sååååå flot


Ret høj, men kilehæl :D


Fra mærket defeeter!


Der er en fed historie bag disse sko... Jeg skulle ind til noget quintezz fest.. Lige pludselig blev mit navn nævnt mht vindere af præmier, vandt disse! Min størrelse, str. 38. jubiii. Har aldrig vundet før i sådan noget :D Var mega glad.

5. sko


Mine konfi sko... :D


Ikke særlig høje... ville undgå pinlige situationer... i tilfælde af at falde... f.eks. i kirken :P hahaha


Af mærket Tvory (sorry hvis forkert, lidt mærkelig skrift :P)


Sød lille "diamant"...


iiiih


Bare dejlig


Elsker den... er så seeej og anderledes!!!!!!!!!


Sjov detalje foran :)


Den er viirkelig høj eeeelsker det!!!


Er fra mærket Emigma (er ikke sikker... kan ikke helt læse det... den er ret slidt)


Den er sååå flot.




Der kommer flere hvis jeg får nogle flere stiletter... skal nok holde jer opdaterede ;)





Knuzer
Sarah :*





Spørgsmål til jer:
x Har i mange stiletter? Hvor mange?
x Hvad er dit yndlings par?
x Hvilket par stiletter af mine kan du bedst lide?
x Andet? Kommentar? Spørgsmål?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar